loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 808

پارسی جو به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی فارسی توسط جمعی از کارشناسان دانشگاهی ایرانی و بر اساس دانش بومی در سال 5 و در قالب شرکتی مبتنی بر راه اندازی شد. پارسیجو پتانسیل خود را در فراهم آوردن یک محیط امن برای کاربران ایرانی ، ایجاد خدمات متنوع و کاربردی ، رفع نیازهای متنوع بلندگوهای فارسی در وب و پیشبرد دانش بومی و دانشگاهی کشور در این زمینه سرمایه گذاری کرده و چشم انداز آن ساختن زندگی ایرانی است. با ایجاد ارزش در فضای مجازی آسانتر می شود.



وارد سایت www.parsijoo.ir یا www.parsijoo.com شوید. شکل ظاهری این سایت مانند عکس زیر است:محیط سایت بسیار ساده و یک صفحه است اما در عین حال سرشار از محتوا و کارایی است. صفحه سایت به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول نوار جستجو و ویژگی های جستجو و فیلترها و بخش دوم سرویس های مختلفی با نام خدمات ارزش افزوده در دو ستون عمودی با مباحثی مانند وضعیت آب و هوا و هوا امروز ، اخبار جدید ، نتایج مسابقه فوتبال و همچنین قیمت سکه و ارز ، که البته می توان آن را حذف و اضافه کرد و به نوعی شخصی سازی کرد.

پارسی جو به عنوان قدرتمندترین موتور جستجوی فارسی توسط جمعی از کارشناسان دانشگاهی ایرانی و بر اساس دانش بومی در سال 5 و در قالب شرکتی مبتنی بر راه اندازی شد.

بخش اول نوار جستجو ، بالای نوار متن ، فیلترهایی برای مشخص کردن انواع جستجو مانند جستجوی وب ، عکس ها ، فیلم ها ، صدا و… است. وجود دارد. در زیر هر یک از این فیلترها را بررسی می کنیم:
جستجوگر وب


جستجوی سریع و دقیق از طریق صفحات فارسی را می توان یکی از مهمترین اهدافی دانست که موتور جستجوگر فارسی دنبال می کند و تاکنون در دستیابی به موفقیت عمل کرده است. این موتور جستجوگر از فن آوری هوشمند و مؤثر برای حذف اسپم و اسپم در لیست نتایج با فهرست بندی گسترده صفحات فارسی استفاده می کند. آنچه پارسی جو را از موتورهای اصلی جستجو متمایز می کند ، توانایی مدرن در نمایش نتایج جستجو در ترکیبی از خدمات مختلف مانند تصویر ، فیلم ، آب ، اخبار و غیره است که با هوشمندانه شما را در یافتن نیازهای شما همراه می کند. کند.
اخبار یاب


پارسی جو نیوز هوشمندترین جستجوگر اخبار ایران است که اخبار روز را از معتبرترین وب سایت های خبری مورد نظر شما جمع آوری و تحویل می دهد. قابلیت های اطلاعاتی و شخصی سازی این موتور جستجوی خبر چنان پیشرفته و کاربردی است که هر عاشق خبر را شگفت زده خواهد کرد.
یاب تصویر


جستجوگر تصویر فارسی وظیفه دارد تصاویر و عکس های مورد نظر خود را پیدا کند. می توانید بر اساس پارامترهایی مانند اندازه و رنگ ، جستجوی تصاویر را محدود کنید.
جستجوگر فیلم


پارسی جو با استفاده از ایندکس کردن صفحات فارسی ، از فناوری هوشمند و مؤثر برای حذف اسپم و اسپم در لیست نتایج استفاده می کند.

سرویس ویدیویی جو کوتاهترین راه برای یافتن فایل ها و کلیپ های ویدیویی مورد علاقه شما است.
فایل جستجوی موسیقی و فایل صوتی (AVA)


پوشش گسترده فایل های صوتی پارسی جو به شما امکان می دهد موسیقی یا فایل های صوتی مورد علاقه خود را در سریعترین زمان و با ساده ترین روش پیدا کنید ، پخش و بارگیری کنید. بدون نیاز به صفحات و تبلیغات مزاحم درگیر شوید.
فایل و نرم افزار یاب (بارگیری)


به عنوان دستیار سریع ، بارگیری فارسی فارسی به شما کمک می کند تا در بین ده ها سایت بارگیری معتبر ایرانی ، فایل مورد نظر خود را جستجو و پیدا کنید.
جستجوی محصول (بازار)


بازار ایران فرایند جستجو و انتخاب محصول در بین فروشگاه های آنلاین را آسانتر از همیشه کرده است. این سرویس به شما امکان می دهد با جستجوی کالای مورد نظر خود ، محصول ، قیمت و خرده فروشی مورد نظر خود را پیدا کنید ، بنابراین از نظر هزینه ، کیفیت و خدمات بهترین انتخاب را دارید.
ترجمه


ترجمه پارسی جو با پشتیبانی از سیستم ترجمه مترجم ، متن یا واژگان شما را بصورت آنلاین و فوراً ترجمه می کند. تلفظ انسانی کلمه ، کاربرد و مثال کلمه در جمله و ارائه حالت های دیگر کلمه (ضرب المثل ، فعل و غیره) از ویژگی های جالب این سرویس است.
نقشه


پوشش گسترده ، جزئیات دقیق و به روزرسانی های بی شماری در مدت زمان کوتاه از ویژگی های مهمی است که کاربران و توسعه دهندگان ایرانی را به خوبی در نقشه فارسی مورد استقبال قرار داده است. نقشه جو جو فارسی که بیش از 5 شهر ایران را پوشش می دهد و بیش از 5 لایه مختلف اطلاعات به همراه ویژگی هایی مانند طراحی ، ویرایش ، مکان یابی و همچنین لایه های منحصر به فرد اطلاعات و نقشه برداری بی نظیر ، اولین و تخصصی ترین سرویس نقشه بومی در ایران است. حساب می کند
جستجوی مقالات علمی


جوملا! پایگاه داده ای است که امکان جستجوی شما را از طریق میلیون ها مقاله فارسی و انگلیسی فراهم می کند و شما را به اهداف علمی خود نزدیک می کند.
* از کجا کافه


این بخش یکی از محبوب ترین بخش های در حال توسعه جو فارسی است. یک صفحه جداگانه که در آن می توانید آدرس مکانهای مختلفی مانند رستوران ها و کافه ها ، سالن های بدنسازی ، آرایشی و بهداشتی ، فروشگاه های لوازم خانگی و دسته بندی های مختلف را در کل کشور مشاهده کنید.
ساز و کار این بخش این است که صاحبان مشاغل باید آدرس و جزئیات کسب و کار خود را به سایت ارسال کنند تا در پایگاه داده های سایت و همچنین در نتایج جستجو و دسته بندی ها درج شوند.

و البته از آنجایی که این بخش به تازگی راه اندازی شده است ، داده های آن در حال حاضر کامل نیست و ما به صاحبان مشاغل نیز توصیه می کنیم هرچه سریعتر تجارت خود را به سرویس کافه برسانند.

ما همچنین خدمات ارزش افزوده زیر را مرور می کنیم:

- وقت نماز
در بیش از 5 شهر ایران می توانید در مورد زمانهای مذهبی اطلاعات کسب کنید.
- تقویم
کار خود را با تقویم فارسی ، تقویم خورشیدی ، تقویم قمری و رویدادهای سالانه برنامه ریزی کنید.

admin یکشنبه 17 آذر 1398 زمان : 14:31 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,357
  • بازدید ماه : 8,609
  • بازدید سال : 87,167
  • بازدید کلی : 813,218

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد