loading...

مجله تفریحی پلمس

بازدید : 762

برنامه های اجتماعی ، مانند ابتکارات هنری ، در تلاش هستند تا جوانان در جوامع تولید قهوه آموزش و فرصت های شغلی بهتری را در هنگام بزرگسالی به آنها ارائه دهد.

برنامه های هنری - هنرهای استودیویی رسانه ای مختلط ، موسیقی ، اجرای ارکسترال ، تئاتر ، عروسکی ، رقص ، گروه کر ، تاسیسات گالری و هنرهای صحنه و لباس - هم مهارت های مهارت سازی و هم مزایای درمانی را ارائه می دهد ، ادغام آموزش با بیان انسانی برای ارائه یک رویکرد چند وجهی به چالش های مشترک جوامع روستایی با آنها روبرو هستند. هنرهای یکپارچه روشی فوق العاده قدرتمند برای آموزش صبر ، برنامه ریزی ، کار تیمی و سایر مهارتهایی است که در تمام زمینه های اشتغال ، کارآفرینی یا مشاغل حرفه ای آینده در هنر به وجود می آید.

چرا در نزدیکی مزارع قهوه مدارس بیشتری وجود ندارد؟

تفاوت های زیادی بین مناطق شهری و مناطق روستایی که فعالیت های کشاورزی از قبیل تولید قهوه در آن صورت می گیرد ، وجود دارد. آموزش و پرورش منطقه ای است که تفاوت آن به ویژه قابل مشاهده است. پاتریشیا فونسکا ، مدیر اجرایی انستیتو کافه سولیدریو ، خیریه ای که پروژه های اجتماعی را اجرا می کند ، توضیح می دهد: "[در شهرهای بزرگ برزیل] ، ما مدارس بسیار خوبی داریم." این بخشی از Grupo Montesanto Tavares ، شرکت مادر آلی قهوه است.

راشل نورثروپ ، مدیر محتوا برای آلی قهوه ، اظهار داشت: "از بسیاری جهات ، برزیل با توجه به مقیاس ، تاریخ و منظره آن با سایر قهوه های آمریکای لاتین تفاوت دارد." وی گفت: "به روش های دیگر ، چالش هایی که تجربیات بخش کشاورزی آن با مشکلات منطقه مناطق روستایی در سراسر جهان روبرو است: فقر ، سوء مصرف مواد مخدر و دسترسی محدود به آموزش. با نگاهی به چالش های جهانی ، آنچه باعث می شود Instituto Café Solidário / Realizando Sonhos در تولید جوامعی که از صنعت قهوه پشتیبانی می شوند با سایر پروژه های اجتماعی متفاوت باشد ، تمرکز آن روی هنر است. "

Fonseca مناطق شهری را با Buritizeiro ، شهری محاصره شده توسط مزارع قهوه بزرگ در شمال Minas Gerais ، برزیل ، مقایسه می کند. Minas Gerais 50٪ قهوه برزیل را تولید می کند - یا یک ششم مصرف جهانی. او می گوید: "در این مکان ، معلمان خیلی ماهر نیستند و سعی می کنند تمام تلاش خود را بکنند ، اما کافی نیست."

اقتصادهای روستایی نیز غالباً ضعیف تر از اقتصادهای شهری هستند و فرصت های کمتری برای تحرک اجتماعی ارائه می دهند. این توضیح می دهد که چرا کشاورزی اصلی ترین شغل برای جوانان روستایی در سطح جهان است. پاتریشیا این موضوع را با والدین فرزندان در Buritizeiro می بیند. "والدین ، ​​برخی از آنها در مزارع اطراف شهر کار می کنند ..." او می گوید ، "نه فقط مزارع قهوه ، نیشکر [مزارع]."

نرخ جنایات در مناطق تولید قهوه و فرصت را کاهش می دهد

بالاتر از تدریس با کیفیت پایین ، مدارس روستایی تمایل به حضور در سطح پایین تری دارند. نه تنها کودکان بزرگتر که اغلب در مزرعه مورد نیاز هستند بلکه رسیدن به مدرسه می تواند چالش برانگیز باشد. حمل و نقل عمومی اغلب نسبتاً پر هزینه است.

در Minas Gerais ، برزیل ، فقدان فرصت های اقتصادی - اجتماعی شیوع خشونت مواد مخدر را افزایش می دهد. پاتریشیا به من می گوید ، "[ماه گذشته ، یک بچه که در پروژه ما بود بسیار ناراحت بود. خیلی غمگین. ما از او پرسیدیم ، "چه اتفاقی افتاده است؟" و او به ما گفت كه "برادر من توسط فروشندگان مواد مخدر كشته شد".

برادر بزرگتر متأسفانه خیلی پیر شده بود تا به پروژه Instituto Café Solidário در منطقه بپیوندد. پاتریشیا به من می گوید ، "آنها احساس نمی کنند که آینده ای از قاچاق [مواد مخدر] دارند ، برخی از آنها." برنامه های هنری ، با تمرکز ذاتی خود بر تسلط و هدف گذاری لازم برای آمادگی برای اجرا و ارائه ، فعالانه ارائه می دهند. گزینه های دیگر برای خشونت تجارت مواد مخدر.

Insituto Café Solidário رئالیزاندو سونهوس ، یک مرکز آموزشی برای 154 کودک کم درآمد در Buritizeiro را اداره می کند. کودکان بطور منظم وعده های غذایی دریافت می کنند و حداقل چهار ساعت در روز را در پروژه های فرهنگی می گذرانند. پاتریشیا می گوید که نگه داشتن آنها در یک سیستم آموزشی ایمن به این معنی است که کمتر احتمال دارد در خیابان ها وقت بگذرانند و وارد تجارت غیرقانونی مواد مخدر شوند.

بخشی از این چالش ناشی از این واقعیت است که سیستم مدارس دولتی برزیل نیمی از روز ، صبح یا بعد از ظهر را به کودکان می آموزد. پاتریشیا به من می گوید: "به همین دلیل ما اینقدر ضروری هستیم". "اگر ما تمام وقت مدرسه داشته باشیم ، ایمن نگه داشتن آنها ساده تر خواهد بود."

admin سه شنبه 19 آذر 1398 زمان : 18:38 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 434
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,362
  • بازدید ماه : 8,614
  • بازدید سال : 87,172
  • بازدید کلی : 813,223

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد