close
دانلود آهنگ جدید
تولید کننده PRF 2020 در سال 2019 به دنبال بهبود

مجله تفریحی پلمس

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 30 مشاهده

علاوه بر موارد فوق ، گروهی از تولید کنندگان منتخب بورس تحصیلی مایورگا را دریافت می کنند. این هزینه های اقامت ، حمل و نقل و هزینه های غذایی آنها را برای مدت زمان رویداد - و همچنین هزینه های ورود بلیط آنها - را پوشش می دهد.

به همین دلیل است که بورسیه تحصیلی و حمایت مالی تولیدکننده میورگا راه اندازی شده است ، و برای اطمینان از ادامه بهره برداری از تولیدکنندگان در سال 2020 چه کار متفاوتی انجام خواهد شد.

چرا برنامه بورسیه تحصیلی تولیدکننده و Roaster Forum راه اندازی شد؟

تولیدکنندگان با چالشهای بسیاری روبرو هستند ، از جمله موانع دسترسی به بازار از جمله هزینه های مجوز صادرات ، حداقل میزان نیاز به صادرات و تقاضای کیفیت. راه حل ممکن برای غلبه بر این موانع ، دسترسی مستقیم آنها به خریداران بین المللی از طریق شبکه های مستقر در رویداد ، ایجاد روابط و تبادل اطلاعات است.

Producer & Roaster Forum این موضوع را درک می کند ، به همین دلیل در آستان تولید کنندگان خرده فروشان برگزار می شود - و بسیاری از آنها را حمایت مالی می کنند تا بتوانند در آن شرکت کنند. در سال 2020 ، تأثیر آن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، با مشاغل و سازمان های زیر که هر یک سخاوتمندانه از 15 تولیدکننده را برای حضور در این رویداد حمایت می کنند.

    آروکو
    ASOPROSAN
    CADEXSA
    سزال
    Fundacion ETEA
    موپلاکو
    پینالهنس
    خانه کباب
    قهوه سه ماریاس

به عنوان یک اسپانسر الماس ، Mayorga Organics 30 تولید کننده انتخاب کننده بورس تحصیلی Mayorga را که هزینه های ورودی ، اسکان و هزینه های هیئت مدیره کسانی را که در انجمن تولیدکننده و Roaster حضور دارند ، ارائه می دهد.

از ابتدای تأسیس ، هدف مایورگا ارگانیک از بین بردن فقر سیستمیک در آمریکای لاتین از طریق تجارت مستقیم - از طریق تولیدکنندگان است. به گفته بنیانگذار و رئیس جمهور مارتین مایورگا ، "ما از تولیدکننده و سرخوردگی Roaster پشتیبانی می کنیم زیرا این تنها رویدادی است که از ایده کباب نشسته در مقابل تولید کنندگان پشتیبانی می کند ، که گامی مهم در جهت تغییر نابرابری ها در زنجیره تأمین ما است."

چالش هایی که توسط تولیدکنندگان حامی مالی حمایت می شوند

در سال 2020 ، تولیدکننده و Roaster Forum به چاپ چهارم خود ، و سال دوم حمایت از تولید کنندگان ، سر خواهند زد. بر اساس بازخورد مارتین مایورگا ، هنری ویلسون (بنیانگذار شرکت Perfect Daily Grind) و گیرندگان حمایت مالی ، بدیهی است که برخی عوامل تأثیرگذار بر میزان ارزش تولید کنندگان از این رویداد بودند. چالش های زیر مشخص شد:

دسترسی به رویداد کافی نیست - بسیاری از تولید کنندگان پیش از حضور در تالار تولیدکننده و سرخپوشان هرگز با خریداران بین المللی رو در رو نبودند. این بدان معنا بود که آنها به اندازه کافی راحت و آگاه نبودند تا خودشان وارد مذاکره شوند. یکی از تولید کنندگان اعتراف کرد که نمی داند قهوه خود را در چه قیمتی بفروشد. از او هرگز سؤال نشده بود كه قبلاً چه قیمتی را می خواهد و معمولاً آنچه را كه ارائه می شود بپذیرد.

تولیدکنندگان مختلف نیازهای متفاوتی دارند - همه تولیدکنندگان از تالار تولیدکننده و Roaster Forum به موارد مشابه نیاز ندارند. این بستگی به جایی دارد که آنها در زنجیره تأمین قهوه قرار دارند. به عنوان مثال ، تولیدکنندگان که گیلاس می فروشند در مقایسه با افرادی که سبز می فروشند گزینه های متفاوتی در دسترس دارند.

تمرکز روی قیمت کافی نیست - مجمع تولیدکننده و Roaster سال گذشته به شدت به تولید کنندگان کمک کرد تا قیمت های بهتر قهوه خود را دریافت کنند. با این حال ، برخی از تولید کنندگان می توانند از درک هزینه های فعلی تولید و هزینه های پنهان خود بهتر بهره مند شوند. این می تواند آنها را به فرصتهای دیگری که می توانند درآمد خالص آنها را افزایش دهند هشدار دهد.

تولیدکنندگان و کباب ها به یک زبان صحبت نمی کنند - تولیدکنندگان خرده فروشی فرصت هایی برای ارتباط با کباب ها در تالار تولیدکننده و خروس دارند. با این حال ، بسیاری از آنها به دلیل وجود موانع موجود در زبان ، احساس نزدیکی با سرخوردگان نمی کنند.

تمرکز بیش از حد بر "تجارت مستقیم" - دقیقاً مانند بسیاری از کباب کننده ها قادر به ایجاد ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان نیستند ، بسیاری از تولیدکنندگان آماده نیستند که با یک کباب بین المللی ارتباط مستقیمی برقرار کنند. این می تواند هر دو طرف را دلسرد کند. چند پیشنهاد در مورد چگونگی اقدام به تولیدکنندگان برای یافتن فرصتهای ارزش افزوده بیشتر کمک می کند. به عنوان مثال ، مارتین پیشنهاد می کند که تولیدکنندگان که می توانند گیلاس بفروشند ، اگر نتوانند مستقیماً با یک کباب تجارت کنند ، نباید از بین بروند. در عوض آنها می توانند یک آسیاب یا صادرکننده را برای آنها پیشنهاد کنند که هزینه های منصفانه تر فرز کردن ، هزینه مخفی کمتر و فرصتی برای تماس حضوری با خریداران و کباب ها داشته باشند. از طرف دیگر ، این تولید کنندگان می توانند با یک تولید کننده بزرگتر به نوعی مدل "outgrower" هماهنگ شوند ، که در آن همه قیمت ها شفاف بوده و تولید کننده کوچکتر نیز می تواند بخشی از رابطه تولید کننده / کباب باشد.

عدم آگاهی در مورد چگونگی ورود به روابط معامله یا فروش مستقیم - در طی یک شام با roasts and Mayorga Scholars در سال گذشته تولیدکننده و Roaster Forum در گواتمالا ، آشکار شد که تولیدکنندگان از اینکه درمورد سؤالاتی که برای مشتریان بالقوه مطرح می کنند ، بهره مند می شوند ، سود می برند. (کباب) ، و همچنین نحوه هدایت به فروش. آنها همچنین می توانند از آموزش و توجیهی در مورد چگونگی ورود به یک رابطه معامله یا فروش مستقیم با این گروه بهره مند شوند.

یک چالش اساسی که پیش روی تولیدکنندگان خرده فروشی وجود دارد این است که بسیاری از آنها می توانند از پشتیبانی کباب هایی که به آنها می فروشند ، سود ببرند. بسیاری از کباب ها معمولاً در تعامل چهره به چهره با تولیدکنندگان نیستند ، و ممکن است از چالش های ارتباطی که می توانند ارائه دهند آگاه نیستند. برخی می خواهند از خرید کافی شاپ در محل ، ورود به عقد قراردادهای بلند مدت ، بدون تخصص یا پشتیبانی صادرکنندگان / واردکنندگان که قبلاً با آنها کار می کردند ، پرش کنند.

در حالی که کباب تمرکز روی قیمت هایی که به تولید کنندگان پرداخت می شود ، تمرکز می کند ، در صورتی که درک خود را در مورد قیمت فراتر از FOB نیز بهبود بخشد ، کمک می کند. این شامل عواملی است که بر هزینه تولید یک محصول تأثیر می گذارد ، مانند نرخ بهره ، تأمین اعتبار ، هزینه ورودی ها ، تدارکات و غیره.

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی